ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ

 



Online αγορές: Ο οικονομικός θάνατος του Έλληνα εμποράκου μέσα από στατιστικά στοιχεία



 2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα… παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε σύγκριση με τις πωλήσεις που είχαν γίνει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, πριν από την καταγραφή του πρώτου κρούσματος COVID-19 στην Ελλάδα.

 

 


501. Δεν πρόκειται εν προκειμένω για ένα από τα κλασικότερα μοντέλα τζιν παντελονιού γνωστής εταιρείας, αλλά για το ποσοστό αύξησης των ηλεκτρονικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το διάστημα 16-22 Μαρτίου έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2019 (στοιχεία της Convert Group). Την ίδια μάλιστα εβδομάδα το ποσοστό των ηλεκτρονικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με τον συνολικό τζίρο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων αυξήθηκε 4,5 φορές και από 0,4% έφτασε το 1,8%.


Αυτά είναι κάποια ελάχιστα στοιχεία από την πρώτη καραντίνα. Με τις πληροφορίες που έρχονται από τις εταιρείες ταχυδιανομής που έχουν υπερφόρτωση εργασίας και με μεγάλη εταιρεία πώλησης παιδικών παιχνιδιών να δημοσιεύει πως δε δέχεται άλλες online παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία λόγω υπερφόρτωσης του συστήματός της, τότε η κατάσταση με την παρούσα καραντίνα λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα αναμένεται χειρότερη. 


Τότε λοιπόν, όταν ανοίξουν και αν ανοίξουν τα μικρά καταστήματα, λένε για 14 ή 21 Δεκέμβρη, ο κόσμος ήδη θα έχει αγοράσει αυτό που θέλει σε μεγάλο βαθμό. 


Τότε θα είναι πια αργά για τον Έλληνα εμποράκο. Ή θα εκσυγχρονιστεί με την τεχνολογία, αν και εφόσον μπορεί,  αν και εφόσον του το επιτρέπουν τα πολυκαταστήματα, ή θα εξαφανιστεί δια παντός.




No comments:

 


Powered by Blogger.